خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

رسوایی در آرتمیو فرانکی | نژاد پرستی علیه کولیبالی

رسوایی در آرتمیو فرانکی | نژاد پرستی علیه کولیبالی
در جریان مسابقه تیم های فیورنتینا و ناپولی، هواداران افراطی فیورنتینا بارها سه بازیکن سیاه پوست ناپولی یعنی فرانک زامبو آنگیسا، ویکتور اوسیمن و البته کالیدو کولیبالی را مورد توهین های نژادپرستانه قرار دادند. کولیبالی امروز در حساب توییتر خود، تایید کرد که هواداران فیورنتینا به او توهین های نژادی کرده اند و به این موضوع واکنش نشان داد:

آن ها مرا میمون کثافت و میمون لعنتی نامیدند. این مسائل هیچ ربطی به ورزش ندارد. این نژادپرست ها باید شناسایی شوند و برای همیشه از ورود به استادیوم ها محروم شوند.
ویکتور اوسیمن نیز این موضوع را تایید کرده بود. جو بارونه، مدیر ورزشی فیورنتینا پس از بازی شخصا از کولیبالی عذرخواهی کرد و باشگاه فیورنتینا ضمن عذرخواهی، اعلام کرده این موضوع را پیگیری خواهد کرد. این نخستین باری نیست که در این فصل سری آ چنین اتفاقی می افتد. پیش تر نیز یک هوادار یوونتوس در استادیوم آلیانز، به مایک منیان دروازه بان فرانسوی میلان توهین های نژادپرستانه انجام دادند که در نهایت هوادار خاطی شناسایی و از سوی باشگاه یوونتوس از حضور در استادیوم این باشگاه محروم شد.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا ناپولی کولیبالی آرتمیو فرانکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 1

143 ✞king Of City✞ (ح)1400/07/13

King . City: خیلی خوبه

16 مهر (20:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi